Inception Mobile Client

Inception Mobile jest kompatybilny ze wszystkimi urządzeniami dotykowymi typu “Smartphone” lub “Tablet” (wykorzystujących technologię jQuery Mobile). Dostęp do systemu poprzez dedykowaną stronę www (przeglądarka musi wspierać HTML5) jest online i pozwala na szybki dostęp do najważenijszych modułów. 

Aplikacja WEB Mobile Client jest rozwiązaniem wspierającym dla systemu winclient. Nie jest natomiast rozwiązaniem pozwalającym na samodzielne wykonanie wszystkich niezbędnych operacji. W ciągu dnia użytkownik może korzystać z wersji web mobile na swoim smartfonie lub tablecie, a po powrocie z terenu, poprzez synchronizację, wszystkie te dane spływają do lokalnej bazy zainstalowanej na laptopie. Tam można przystąpić do zaawansowanych analiz, albo korzystać z innych zaawansowanych modułów lub opcji, które na platformie web mobile nie są dostępne.

Tworząc system, kierowaliśmy się ideą maksymalnego wykorzystanie czasu pracy w terenie, nie rezygnując z szerokiego wachlarza analiz i zaawansowanych modułów. Dlatego też, wersja web mobile, została zaprojektowana w ten sposób, aby zawierała niezbędne moduły umożliwiające wygodną i efektywną pracę z aplikacją w terenie, zachowując jej maksymalną czytelność i przejrzystość na niewielkich ekranach urządzeń mobilnych. Wersja ta następnie jest wspierana przez klienta Windows, który zawiera pełną gamę modułów powalającą monitorować niemalże każdy aspekt pracy przedstawiciela farmaceutycznego, dając mu zaawansowane możliwości analityczne w każdym z modułów.

Moduły dostępne w ramach platformy Inception Mobile Client

Strona Główna

Szybki i przejrzysty dostęp do wszystkich modułów

  • Duże i czytelne menu pozwala szybko przemieszczać się po potrzebnych w danym momencie modułach
  • Zmieniaj kolor tła według własnych preferencji
  • Monitoruj w łatwy sposób status połączenia z serwerem

Dashboard

Wygodny sposób monitorowania Twoich najważniejszych KPI

  • Atrakcyjne i dynamiczne wykresy tworzą pełny obraz łatwych do zrozumienia i klarownych informacji
  • Intuicyjna kontrola pozwala użytkownikom na bezpośrednią interakcję ze swoimi danymi
  • Dane mogę być pobierane zarówno z samego systemu CRM, jak i z zewnętrznego źródła danych
  • Dashboard daje przedstawicielowi interaktywną możliwość analizowania i zrozumienia KPI, po których były mierzone

Wyszukiwanie

Przeszukuj swoją całą bazę danych szybko i sprawnie

  • Szybko znajdź klienta po nazwisku i lokalizacji przez wyszukiwanie pełnotekstowe
  • Zawęź swoje wyszukiwanie, używając zaawansowanych filtrów i opcji wyszukiwania
  • Przeglądaj szczegóły każdego klienta poprzez szczegółową kartę informacyjną
  • Znajdź powiązane osoby, instytucje, pracowników i ich miejsca pracy
  • Raportuj nowe aktywności, zamówienia i transakcje bezpośrednio z karty klienta

Planer

Szybkie tworzenie i dostęp do planowanych aktywności

  • Planer wspiera nieograniczoną liczbę typów aktywności z konfigurowalnym workflow
  • Przeglądaj swoją całą historię zaplanowanych lub zakończonych aktywności w jednym miejscu
  • Wyszukaj zaplanowane lub zakończone aktywności zarówno po kliencie, jak i po dacie
  • Użyj Google Maps aby zobaczyć zaplanowane aktywności po lokalizacji i zaplanuj optymalną trasę
  • Prezentacje CLM są powiązane z raportami, wspierając jednolity obieg informacji
  • Spotkania mogą być przypisane do określonej godziny, a nie tylko dla danego dnia

Close Loop Marketing (CLM)

Nie tylko mów. Pokaż.

  • Spotęguj wrażenie podczas prezentacji z ważnymi klientami
  • Przemień “nudną” informację we wspaniałą pomoc wizualną
  • Przełącz profilowanie w interaktywne doznanie
  • Pozwól klientowi wyrazić jego własne preferencje i potrzeby
  • Wypełnij formularz zamówienia i raport z wizyty bezpośrednio w prezentacji
  • Zbieraj kluczowe dane za pomocą interaktywnej prezentacji
  • Otrzymuj natychmiastową odpowiedź na temat każdej wizyty

Dziennik Finansowy

Koniec z bólem głowy na koniec każdego miesiąca, dzięki wprowadzaniu wydatków na bieżąco

  • Dziennik finansowy pozwala użytkownikom wprowadzać wydatki w czasie rzeczywistym
  • Integracja z osobami w biurze dla szybszej akceptacji
  • Wspiera efektywne zarządzanie kosztami związanymi ze sprzedażą
  • Udostępnia szybszą analizę wpływu kosztów sprzedaży oraz promocji
  • Umożliwia kontrolę wykorzystanego budżetu w czasie rzeczywistym

Magazyn

W łatwy sposób dystrybuuj oraz śledź próbki i materiały

  • Zarządzaj swoimi materiałami promocyjnymi z jednego miejsca
  • Wprowadzaj wiele transakcji jednocześnie
  • Dodaj notatkę lub wolny opis do każdej transakcji
  • Workflow zapewnia zgodność z obowiązującymi przepisami prawa
  • Raporty szczegółowe śledzą wpływ Twoich wysiłków promocyjnych

Zamówienia

Utwórz zamówienie dla klienta bezpośrednio na Twoim urządzeniu

  • Utwórz nowe zamówienie natychmiast, wykorzystując przygotowane szablony
  • Zastosuj zatwierdzone zniżki i rabaty dla każdego zamówienia
  • Przeglądaj historię zamówień klienta przed utworzeniem nowego zamówienia
  • Dostosuj workflow dla szybszej akceptacji i dostarczenia zamówienia
  • Daj przedstawicielom narzędzie umożliwiające elastyczną pracę z klientem

Narzędzie do aktualizacji bazy

Niech Twoja baza danych będzie zawsze aktualna

  • Aktualizuj dane klienta bezpośrednio z urządzenia
  • Użyj warstwy akceptacji utrzymując pełną integrację bazy
  • Przechowuj każde zgłoszenie zmiany dokonanej przez użytkownika
  • Usprawnij zarządzanie zgłoszeniami dla szybszej aktualizacji
  • Gwarancja wprowadzania wszystkich potrzebnych informacji o kliencie

Moja Praca

Skup się na najważniejszych zadaniach

  • Otrzymuj szybkie podsumowanie wszystkich ostatnich aktywności
  • Przeglądaj wszystkie Twoje otwarte aktywności w jednym miejscu
  • Zamknij oczekujące zlecenia i niezakończone aktywności
  • Poświęć uwagę kluczowym sprawom, dzięki pomocnym wskaźnikom statusu

Web Reports

Główne cechy:

  • Dzięki dostępowi przez stronę internetową, menadżerowie są w stanie zawsze na bieżąco analizować wyniki swoich przedstawicieli
  • Dane są aktualizowane w czasie rzeczywistym
  • Raporty mogą być szczegółowe w formie Excela lub poglądowe zwracające uwagę na kluczowe wskaźniki KPI w formie dashboardów
  • Możliwość definiowania dostępów i widoczności szczegółów w zależności od stanowiska i działu