Moduł Call Center

Modul Call Center do idealne rozwiązanie dla nowoczesnych firm korzystających ze wszystkich możliwych kanałów dotarcia do swojego klienta, oszczędzając tym samym czas i pieniądze. Dzięki temu rozwiązaniu zarówno pracownicy działu Call Center jaki i pracownicy terenowi pracują na jednej wspólnej bazie i mogą współdzielić ze sobą zdobywaną wiedzię.

Poczas rozmowy w module Call Center możesz wykonać czynności, które do tej pory w większości firm były przypisane tylko przedstawicielowi. Należą do nich między innymi: złożenie zamówień, wykonanie raportu z odbytej rozmowy (wirtualnej wizyty) czy zapisanie w odpowiednich profilach dane dla przedstawiciela, czego lekarz oczekuje podczas kolejnej wizyty, tym razem twarzą w twarz.

Dzięki powiązaniu centralki z bazą danych systemu Inception, system samoczynnie wyświetli nazwę placówki lub osoby, które telefonują na Państwa Call Center. Administrator zespołu ma natomiast specialny pulpit administracyjny, poprzez który, w prosty sposób, monitoruje ilość wolnych konsultantów, ilość oczekujących rozmów, czy średnią długość trwania rozmowy, aby w jeszcze bardziej optymalny sposób usprawnić pracę swojego działu.

Główne cechy:
  • Specjalistyczny moduł dla firm posiadających swój własny Call Center
  • Poprzez połączenie z bazą lekarzy i instytucji, w których zapisane są numery telefonów, system automatycznie rozpoznaje kto do nas dzwoni. Rozmowę może zainicjować również pracownik Call Center
  • Podczas rozmowy telefonicznej pracownik Call Center może wypełnić raport z wizyty lub wprowadzić nowe zamówienie, jak również podejrzeć kartę klienta lub instytucji i zobaczyć całą historię aktywności z wybranym podmiotem lub osobą
Kluczowe korzyści:
  • Współdzielenie zdobywanych informacji pomiędzy standardowymi przedstawicielami a pracownikami call center (zakres wymiany danych i ich wodoczność może być określona poprzez nadanie odpowiednich roli z zawartymi w nich uprawnieniami)
  • Panel administracyjny pozwalający ocenić pracę i obciążenie działu Call Center
  • Automatyczne rozpoznawanie dzwoniącej placówki/osoby, jeżeli istnieje w bazie i ma przypisany numer telefonu

Wygląd modułu w zależności od platformy