Inception Native Client

Inception Native wykorzystuje moc i elastyczność, dostarczając doskonałą wydajność w bogatym, natywnym interfejsie systemów iOS lub Android.

Użytkownicy, którzy spróbowali, całkowicie go pokochali. Stanowi doskonałą logiczną całość. Przedstawiciele w terenie mogą teraz bez trudu planować i raportować swoje aktywności oraz wydatki, wprowadzać zamówienia klienta, zarządzać materiałami promocyjnymi, aktualizować swoją bazę danych, śledzić swoje KPI i wiele więcej.

Inception Native daje przedstawicielom możliwość ukierunkowania się na swoją codzienną pracę, niezależnie od miejsca, w jakim się znajdują oraz niewielkiej ilości posiadanego czasu. Nowe wersje co 3-4 miesiące. Stale rozwijamy nowe funkcjonalności dla poprawy odczuć użytkowników i pewności, że nasi klienci korzystają z najbardziej wydajnego systemu CRM dla rynku farmaceutycznym.

Moduły dostępne w ramach platformy Inception Native Client

Strona Główna

Szybki i przejrzysty dostęp do wszystkich modułów

  • Duże i czytelne menu pozwala szybko przemieszczać się po potrzebnych w danym momencie modułach
  • Zmieniaj kolor tła według własnych preferencji 
  • Pracuj z urządzeniem w dowolnej orientacji, a system w szybki i automatyczny sposób dostosuje do niej wygląd
  • Monitoruj w łatwy sposób status połączenia z serwerem

Dashboard

Wygodny sposób monitorowania Twoich najważniejszych KPI

  • Atrakcyjne i dynamiczne wykresy tworzą pełny obraz łatwych do zrozumienia i klarownych informacji
  • Intuicyjna kontrola pozwala użytkownikom na bezpośrednią interakcję ze swoimi danymi
  • Dane mogą być pobierane zarówno z samego systemu CRM, jak i z zewnętrznego źródła danych
  • Dashboard daje przedstawicielowi interaktywną możliwość analizowania i zrozumienia KPI, po których były mierzone

Wyszukiwanie

Przeszukuj swoją całą bazę danych szybko i sprawnie

  • Szybko znajdź klienta po nazwisku i lokalizacji przez wyszukiwanie pełnotekstowe
  • Zawęź swoje wyszukiwanie, używając zaawansowanych filtrów i opcji wyszukiwania
  • Przeglądaj szczegóły każdego klienta poprzez szczegółową kartę informacyjną
  • Znajdź powiązane osoby, instytucje, pracowników i ich miejsca pracy
  • Raportuj nowe aktywności, zamówienia i transakcje bezpośrednio z karty klienta

Planer

Szybkie tworzenie i dostęp do planowanych aktywności

  • Planer wspiera nieograniczoną liczbę typów aktywności z konfigurowalnym workflow
  • Przeglądaj swoją całą historię zaplanowanych lub zakończonych aktywności w jednym miejscu
  • Wyszukaj zaplanowane lub zakończone aktywności zarówno po kliencie, jak i po dacie
  • Użyj Google Maps, aby zobaczyć zaplanowane aktywności po lokalizacji i zaplanuj optymalną trasę
  • Prezentacje CLM są powiązane z raportami, wspierając jednolity obieg informacji
  • Spotkania mogą być przypisane do określonej godziny, a nie tylko dla danego dnia

Close Loop Marketing (CLM)

Nie tylko mów. Pokaż.

  • Spotęguj wrażenie podczas prezentacji z ważnymi klientami
  • Przemień “nudną” informację we wspaniałą pomoc wizualną
  • Przełącz profilowanie w interaktywne doznanie
  • Pozwól klientowi wyrazić jego własne preferencje i potrzeby
  • Wypełnij formularz zamówienia i raport z wizyty bezpośrednio w prezentacji
  • Zbieraj kluczowe dane za pomocą interaktywnej prezentacji
  • Otrzymuj natychmiastową odpowiedź na temat każdej wizyty

Planowanie Cyklu

Zarządzanie Targetem w łatwy i przejrzysty sposób

  • Pozwól przestawicielowi zaplanować jego target i częstotliwość odwiedzin
  • Zaakcetpuj zaproponowany plan działania lub nanieś swoje poprawki
  • Wszystko jest już ustalone! Za pomocą tego modułu możesz teraz łatwo planować wizyty do wyznaczonego targetu i kontrolować wytyczne odnośnie częstotliwości wizyt

Magazyn

W łatwy sposób dystrybuuj oraz śledź próbki i materiały

  • Zarządzaj swoimi materiałami promocyjnymi z jednego miejsca
  • Wprowadzaj wiele transakcji jednocześnie
  • Dodaj notatkę lub wolny opis do każdej transakcji
  • Workflow zapewnia zgodność z obowiązującymi przepisami prawa
  • Raporty szczegółowe śledzą wpływ Twoich wysiłków promocyjnych

Zamówienia

Utwórz zamówienie dla klienta bezpośrednio na Twoim urządzeniu

  • Utwórz nowe zamówienie natychmiast, wykorzystując przygotowane szablony
  • Zastosuj zatwierdzone zniżki i rabaty dla każdego zamówienia
  • Przeglądaj historię zamówień klienta przed utworzeniem nowego zamówienia
  • Dostosuj workflow dla szybszej akceptacji i dostarczenia zamówienia
  • Daj przedstawicielom narzędzie umożliwiające elastyczną pracę z klientem

Dziennik Finansowy

Koniec z bólem głowy na koniec każdego miesiąca, dzięki wprowadzaniu wydatków na bieżąco

  • Dziennik finansowy pozwala użytkownikom wprowadzać wydatki w czasie rzeczywistym
  • Integracja z osobami w biurze dla szybszej akceptacji
  • Wspiera efektywne zarządzanie kosztami związanymi ze sprzedażą
  • Udostępnia szybszą analizę wpływu kosztów sprzedaży oraz promocji
  • Umożliwia kontrolę wykorzystanego budżetu w czasie rzeczywistym

    Moja Praca

    Skup się na najważniejszych zadaniach

    • Otrzymuj szybkie podsumowanie wszystkich ostatnich aktywności
    • Przeglądaj wszystkie Twoje otwarte aktywności w jednym miejscu
    • Zamknij oczekujące zlecenia i niezakończone aktywności
    • Poświęć uwagę kluczowym sprawom, dzięki pomocnym wskaźnikom statusu

    Narzędzia

    Zarządzaj swoją grupą targetową tak prosto jak nigdy wcześniej

    • Kopiowanie całej grupy targetowej z jednego cyklu na drugi za jednym dotknięciem
    • Użyj tego samego mechanizmu, aby w szybki sposób skopiować wartości profili

    Narzędzie do aktualizacji bazy

    Niech Twoja baza danych będzie zawsze aktualna

    • Aktualizuj dane klienta bezpośrednio z urządzenia
    • Użyj warstwy akceptacji utrzymując pełną integrację bazy
    • Przechowuj każde zgłoszenie zmiany dokonanej przez użytkownika
    • Usprawnij zarządzanie zgłoszeniami dla szybszej aktualizacji
    • Gwarancja wprowadzania wszystkich potrzebnych informacji o kliencie

      Web Reports

      Główne cechy:

      • Dzięki dostępowi przez stronę internetową menadżerowie są w stanie zawsze na bieżąco analizować wyniki swoich przedstawicieli
      • Dane są aktualizowane w czasie rzeczywistym
      • Raporty mogą być szczegółowe w formie Excela lub poglądowe zwracające uwagi na kluczowe wskaźniki KPI w formie dashboardów
      • Możliwość definiowania dostępów i widoczności szczegółów w zależności od stanowiska i działu