Inception CRM jest systemem intuicyjnym i łatwym w użyciu dla każdego użytkownika. Jego interfejs jest stale odświeżany, aby spełniał najwyższe standardy pod względem wyglądu i możliwości użycia najnowszych technologii. Klient ma do wyboru środowisko online (ze wsparciem wybranych operacji po przejściu w tryb offline) lub offline.
W naszym portfolio rozróżniamy trzy rodzaje systemów.
Inception Windows Client
Jest kompatybilny z komputerami klasy PC, laptopami oraz tabletami korzystającymi z systemów Windows 7, 8, 8.1 i 10.
Inception Native Client
To zaawansowany technologicznie system raportowania online dedykowany dla konkretnego systemu operacyjnego iOS lub Android.
Inception Mobile Client
Jest kompatybilny ze wszystkimi urządzeniami dotykowymi typu “smartphone” lub tablet (jQuery Mobile).
Poznanie naszych produktów na bardziej szczegółowym poziomie pozwoli utwierdzić Państwa w przekonaniu, iż jest to jeden z najbardziej zaawansowanych produktów na rynku dedykowany branży farmaceutycznej. Zachęcamy zatem do niezobowiązującej prezentacji w Państwa biurze, gdzie w szerszy i dokładniejszy sposób będą mogli Państwo przyjrzeć się funkcjonalności i działaniu naszej aplikacji.
Ogranicz koszty związane z administracją systemu do minimum i wykonuj wszystko we własnym zakresie!
Zarządzanie tak skomplikowanym oprogramowaniem jeszcze nigdy nie było tak proste!
Nasi klienci w wybranych pakietach mogą mieć dostęp do narzędzia administracyjnego AdminTool. Dzięki niemu Administratorzy Państwa firmy mogą zarządzać 95% parametrów systemu CRM, otrzymując przy tym wymierne korzyści finansowe. Teraz to Państwo decydują, kiedy i w jaki sposób zmodyfikować parametry systemu nie wydając przy tym dodatkowych środków na zarządzanie aplikacją.
Poniżej znajdą Państwo przykładowe parametry, które można konfigurować za pomocą narzędzia AdminTool:
- Struktura organizacyjna
- Użytkownicy, uprawnienia, centra kosztowe
- Rodzaje aktywności, profile, kampanie, grupy targetowe
- Rodzaje wydatków, okresy finansowe, budżety
- Produkty, ceny, wysokość planów
Oczywiście, jeżeli zajdzie taka potrzeba lub takie jest życzenie klienta,
administracją aplikacji lub określonych sekcji mogą się zająć pracownicy pureIT.
Przegląd dostępnych modułów w systemie Inception CRM
Jedno narzędzie, które pozwoli Ci kontrolować wszystkie obszary pracy Twoich pracowników terenowych!
Wyszukiwanie
To skuteczne narzędzie do przeszukiwania i zarządzania bazą swoich klientów. Wspiera współdzielenie informacji w zespole oraz koncentrację na kliencie.
Dane Sprzedażowe
Dane sprzedażowe są podstawą funkcjonowanie każdej firmy, tak z branży farmaceutycznej jak i pozostałych gałęzi gospodarki. Dlatego warto je mieć w jednym systemie.
Flota
Z pomocą tego modułu możemy przetwarzać zaawansowane informację związane z flotą samochodową. Kontrolować ilości przebytych kilometrów, czy wyliczać diety za podróże służbowe.
Umowy
Dzięki niemu możemy generować w systemie różnego rodzaju umówy podpisywane z klientem oraz za pomocą indywidulanie wprowadzanego workflow śledzić poszczególne etapy realizacji.
Raporty WEB
Dzięki dostępowi przez stronę internetową menadżerowie są w stanie zawsze i z dowolnego urządzenia na bieżąco analizować wyniki swoich przedstawicieli w czasie rzeczywistym.
Planer
Moduł wykorzystywany do planowania, przeglądania oraz raportowania aktywności. Liczba dostępncych aktywności jak również schematów raportów zależy tylko i wyłącznie od Ciebie.
Planowanie Cyklu
Moduł pozwala kontrolować i planować na każdym etapie trwania cyklu promocyjnego, czy wykonywane wizyty są zgodne z tym co zostało założone przez firmę w ramach danego okresu.
Magazyn
Wszechstronne narzędzie, służące do kontroli wydawanych próbek oraz materiałów promocyjnych z zaimplementowanymi zabezpieczeniami by działać zgodnie z prawem.
Close Loop Marketing (CLM)
Dzięki najnowszym technologiom zmień “nudną” informację oraz bezwzrokowe dane na wspaniały wizualny poradnik oraz uzyskaj natychmiastową informację zwrotną z każdej wizyty.
Dziennik Finansowy
Jeden z najistotniejszych elementów systemu Inception CRM. Jest to kompletne rozwiązanie w zakresie potrzeb kontroli wydatków i zarządania budżetami przedstawicieli.
Zamówienia
Za pośrednictwem tego modułu realizujemy zamówienia do aptek z możliwością udzielania rabatów, czy wydawania darmowych opakowań. Później pozostaje tylko śledzić jego status.
Zarządzanie Terytorium
Moduł pozwalający ustawić skomplikowane wskaźniki KPI na podstawie wypełnionych profili lub innych danych powiązanych z klientem by zrozumieć co dzieje się na Twoim terenie.
Strona Główna i Dashboard'y
Optymalnie zaprojektowana Strona Główna aplikacji, pozwala na szybką i trafną ocenę postępów w realizacji celów promocyjnym dzięki wykresom KPI przy każdorazowym uruchomieniu aplikacji.
Narzędzie do aktualizacji bazy
Dzięki temu modułowi przedstawiciel może w łatwy i szybki sposób zgłaszać ważne zmiany w bazie danych swoich klientów, utrzymując bazę aktualną w szybko zmieniającym się świecie.