Moduł Aktualizacji Bazy

To przydatne narzędzie pozwalające na bieżąco zgłaszać zmiany w istniejącej bazie danych i aktualizować ją o nowe rekordy. W zależności od posiadanej bazy, wnioski takie mogą trafiać bezpośrenio do firmy trzeciej, która jest właścicielem używanej w naszym systemie bazy osób lub do osoby wyznaczonej w firmie, odpowiedzialnej za zgodne z prawem przetwarzanie danych osobowych. 

Aktualna baza danych to podstawa dobrego zarządzania informacjami o naszych klientach. Dlatego dobrze mieć pod ręką gotowe narzędzie, poprzez które możemy zgłaszać zmiany (miejsca pracy, nowy numer telefonu do placówki, kolejna specjalizacja, itp.), które odnotowaliśmy będąc w terenie, aby nie umknęły naszej pamięci po powrocie do domu.

Za pomocą prostego i intuicyjnego narzędzia możesz teraz dodawać i aktualizawać istniejące rekordy, a następnie sprawdzać ich status realizacji. Nim zmiana zostanie wprowadzona do bazy najpierw musi ona przejść proces weryfikacji i zostać zaakceptowana przez osobę odpowiedzialną za ten obszar w naszej firmie lub właściciela bazy danych.

Główne cechy:
  • Pozwala na szybkie i łatwe tworzenie zgłoszenia dodania nowego klienta lub instytucji do istniejącej bazy danych lub wnioskowanie o modyfikację istniejących już danych
  • Możliwość podglądania na jakim etapie przetwarzania znajduje sie stworzony przez nas wniosek wraz z jego końcowym statusem
  • Wnioski mogą być przetwarzane przez wyznaczoną uprawnioną do tego osobę w biurze klienta lub wysyłane do właściciela bazy danych z określoną wcześniej częstotliwością
Kluczowe korzyści:
  • Jedno spójne narzędzie do zgłaszania nowych rekordów i aktualizacji istniejących
  • Przejrzyste statusy przetwarzanych wniosków pozwolą w szybki sposób zorientować się na jakim są etapie procesowania
  • Niezależnie jakiego narzędzia używasz w danej chwili, masz go zawesze pod ręką

Wygląd modułu w zależności od platformy