Moduł Planera

Planer to potężne narzędzie, służące do zarządzania kontaktami z klientem. Przejrzysty w obsłudze harmonogram wizyt przekłada się na szybkość pracy, a co za tym idzie zadowolenie pracownika. Wszystkie informacje o kliencie dostępne są w jednym miejscu, wystarczy po nie sięgnąć. Dzięki zaimplementowaniu w aplikacji usługi Google Maps, planer umożliwia wyznaczanie optymalnej trasy wizyt każdego dnia.

Szeroka gama możliwych do zastosowania typów pytań, daje nieskończone możliwości przy konstruowaniu raportów do wizyt. Przełożony posiada możliwość szybkiego i łatwego wglądu w plannery podwładnych. Możliwe jest zastosowanie akceptacji aktywności takich jak np. urlop, przez przełożonego lub osobę do tego oddelegowaną.

W module planowania istnieje również możliwość skonfigurowania dowolnej liczby typów aktywności, od wizyt poprzez urlopy i zwolnienia, po serwis auta, szkolenie, czy spotkanie cykliczne. Aktywności te mogą być dodatkowo predefiniowane, jak grupowe czy wielodniowe, aktywując tym samym dodatkowe opcje ich szybszego raportowania.

Główne cechy:
  • Możliwość planowania różnego rodzaju aktywności, począwszy od wizyty lekarskiej i aptecznej, poprzez dowolne aktywności podane przez klienta tj. urlopy, dni wolne, białe soboty, prezentacje, spotkania cykliczne
  • Do każdego rodzaju aktywności możliwe jest podpięcie raportu z aktywności, gdzie system zadaje dodatkowe pytania podane wcześniej przez szefa działu
  • Przy wypełnianiu raportu z wizyty możliwe jest zadawanie pytań otwartych, jednokrotnego oraz wielokrotnego wyboru lub udzielanie odpowiedzi liczbowych
  • Możliwość widoku dziennego/tygodniowego/miesięcznego, dzięki czemu PM ma możliwość analizować swoje aktywności w szerokiej perspektywie
  • Możliwość widoku mapy i wygenerowania trasy podróży danego dnia
  • Kierownik Regionalny ma możliwość podejrzenia w swoim planerze aktywności swoich PM
  • Możliwość importu zaplanowanych aktywności bezpośrednio do kalendarza w Outlooku
  • Możliwość uruchamiania raportów z wizyty w formie prezentacji CLM
  • Możliwość wprowadzania aktywności wymagających specjalnego trybu akceptacji, np. urlopów, które muszą zostać zaakceptowane lub odrzucone przez przełożonego
Kluczowe korzyści:
  • Jedno spójne narzędzie do planowania i raportowania wszystkich rodzajów aktywności
  • Nieograniczona liczba rodzajów typów aktywności oraz schematów do wizyt – wszystko zależy tylko i wyłącznie od Twoich potrzeb i kreatywności
  • Zapomnij o papierowych wnioskach urlopowych. Teraz ich akceptacja odbywa się przez system, który dodatkowo kontroluje liczbę dostępnych wolnych w poszczególnych kategoriach

Wygląd modułu w zależności od platformy