Inception Native Client
Inception Native wykorzystuje moc i elastyczność, dostarczając doskonałą wydajność w bogatym, natywnym interfejsie systemów iOS lub Android.
Użytkownicy, którzy spróbowali, całkowicie go pokochali. Stanowi doskonałą logiczną całość. Przedstawiciele w terenie mogą teraz bez trudu planować i raportować swoje aktywności oraz wydatki, wprowadzać zamówienia klienta, zarządzać materiałami promocyjnymi, aktualizować swoją bazę danych, śledzić swoje KPI i wiele więcej.
Inception Native daje przedstawicielom możliwość ukierunkowania się na swoją codzienną pracę, niezależnie od miejsca, w jakim się znajdują oraz niewielkiej ilości posiadanego czasu. Nowe wersje co 3-4 miesiące. Stale rozwijamy nowe funkcjonalności dla poprawy odczuć użytkowników i pewności, że nasi klienci korzystają z najbardziej wydajnego systemu CRM dla rynku farmaceutycznym.
Moduły dostępne w ramach platformy Inception Native Client
Strona Główna
Szybki i przejrzysty dostęp do wszystkich modułów
- Duże i czytelne menu pozwala szybko przemieszczać się po potrzebnych w danym momencie modułach
- Zmieniaj kolor tła według własnych preferencji
- Pracuj z urządzeniem w dowolnej orientacji, a system w szybki i automatyczny sposób dostosuje do niej wygląd
- Monitoruj w łatwy sposób status połączenia z serwerem
Dashboard
Wygodny sposób monitorowania Twoich najważniejszych KPI
- Atrakcyjne i dynamiczne wykresy tworzą pełny obraz łatwych do zrozumienia i klarownych informacji
- Intuicyjna kontrola pozwala użytkownikom na bezpośrednią interakcję ze swoimi danymi
- Dane mogą być pobierane zarówno z samego systemu CRM, jak i z zewnętrznego źródła danych
- Dashboard daje przedstawicielowi interaktywną możliwość analizowania i zrozumienia KPI, po których były mierzone
Wyszukiwanie
Przeszukuj swoją całą bazę danych szybko i sprawnie
- Szybko znajdź klienta po nazwisku i lokalizacji przez wyszukiwanie pełnotekstowe
- Zawęź swoje wyszukiwanie, używając zaawansowanych filtrów i opcji wyszukiwania
- Przeglądaj szczegóły każdego klienta poprzez szczegółową kartę informacyjną
- Znajdź powiązane osoby, instytucje, pracowników i ich miejsca pracy
- Raportuj nowe aktywności, zamówienia i transakcje bezpośrednio z karty klienta
Planer
Szybkie tworzenie i dostęp do planowanych aktywności
- Planer wspiera nieograniczoną liczbę typów aktywności z konfigurowalnym workflow
- Przeglądaj swoją całą historię zaplanowanych lub zakończonych aktywności w jednym miejscu
- Wyszukaj zaplanowane lub zakończone aktywności zarówno po kliencie, jak i po dacie
- Użyj Google Maps, aby zobaczyć zaplanowane aktywności po lokalizacji i zaplanuj optymalną trasę
- Prezentacje CLM są powiązane z raportami, wspierając jednolity obieg informacji
- Spotkania mogą być przypisane do określonej godziny, a nie tylko dla danego dnia
Close Loop Marketing (CLM)
Nie tylko mów. Pokaż.
- Spotęguj wrażenie podczas prezentacji z ważnymi klientami
- Przemień “nudną” informację we wspaniałą pomoc wizualną
- Przełącz profilowanie w interaktywne doznanie
- Pozwól klientowi wyrazić jego własne preferencje i potrzeby
- Wypełnij formularz zamówienia i raport z wizyty bezpośrednio w prezentacji
- Zbieraj kluczowe dane za pomocą interaktywnej prezentacji
- Otrzymuj natychmiastową odpowiedź na temat każdej wizyty
Planowanie Cyklu
Zarządzanie Targetem w łatwy i przejrzysty sposób
- Pozwól przestawicielowi zaplanować jego target i częstotliwość odwiedzin
- Zaakcetpuj zaproponowany plan działania lub nanieś swoje poprawki
- Wszystko jest już ustalone! Za pomocą tego modułu możesz teraz łatwo planować wizyty do wyznaczonego targetu i kontrolować wytyczne odnośnie częstotliwości wizyt
Magazyn
W łatwy sposób dystrybuuj oraz śledź próbki i materiały
- Zarządzaj swoimi materiałami promocyjnymi z jednego miejsca
- Wprowadzaj wiele transakcji jednocześnie
- Dodaj notatkę lub wolny opis do każdej transakcji
- Workflow zapewnia zgodność z obowiązującymi przepisami prawa
- Raporty szczegółowe śledzą wpływ Twoich wysiłków promocyjnych
Zamówienia
Utwórz zamówienie dla klienta bezpośrednio na Twoim urządzeniu
- Utwórz nowe zamówienie natychmiast, wykorzystując przygotowane szablony
- Zastosuj zatwierdzone zniżki i rabaty dla każdego zamówienia
- Przeglądaj historię zamówień klienta przed utworzeniem nowego zamówienia
- Dostosuj workflow dla szybszej akceptacji i dostarczenia zamówienia
- Daj przedstawicielom narzędzie umożliwiające elastyczną pracę z klientem
Dziennik Finansowy
Koniec z bólem głowy na koniec każdego miesiąca, dzięki wprowadzaniu wydatków na bieżąco
- Dziennik finansowy pozwala użytkownikom wprowadzać wydatki w czasie rzeczywistym
- Integracja z osobami w biurze dla szybszej akceptacji
- Wspiera efektywne zarządzanie kosztami związanymi ze sprzedażą
- Udostępnia szybszą analizę wpływu kosztów sprzedaży oraz promocji
- Umożliwia kontrolę wykorzystanego budżetu w czasie rzeczywistym
Moja Praca
Skup się na najważniejszych zadaniach
- Otrzymuj szybkie podsumowanie wszystkich ostatnich aktywności
- Przeglądaj wszystkie Twoje otwarte aktywności w jednym miejscu
- Zamknij oczekujące zlecenia i niezakończone aktywności
- Poświęć uwagę kluczowym sprawom, dzięki pomocnym wskaźnikom statusu
Narzędzia
Zarządzaj swoją grupą targetową tak prosto jak nigdy wcześniej
- Kopiowanie całej grupy targetowej z jednego cyklu na drugi za jednym dotknięciem
- Użyj tego samego mechanizmu, aby w szybki sposób skopiować wartości profili
Narzędzie do aktualizacji bazy
Niech Twoja baza danych będzie zawsze aktualna
- Aktualizuj dane klienta bezpośrednio z urządzenia
- Użyj warstwy akceptacji utrzymując pełną integrację bazy
- Przechowuj każde zgłoszenie zmiany dokonanej przez użytkownika
- Usprawnij zarządzanie zgłoszeniami dla szybszej aktualizacji
- Gwarancja wprowadzania wszystkich potrzebnych informacji o kliencie
Web Reports
Główne cechy:
- Dzięki dostępowi przez stronę internetową menadżerowie są w stanie zawsze na bieżąco analizować wyniki swoich przedstawicieli
- Dane są aktualizowane w czasie rzeczywistym
- Raporty mogą być szczegółowe w formie Excela lub poglądowe zwracające uwagi na kluczowe wskaźniki KPI w formie dashboardów
- Możliwość definiowania dostępów i widoczności szczegółów w zależności od stanowiska i działu