Dziś chcielibyśmy zaprezentować Państwu e-sklep, który stworzyliśmy w oparciu o Comarch ERP Optima i Comarch e-sklep dla PodwodnyŚwiat77. Jeżeli rozważają Państwo e-sklep dla swojej działalności, to tego typu zestawienie jest optymalnym wyborem jeżeli chodzi o funkcjonalność i jego koszty.

Z jednej strony mamy zaawansowany program sprzedażowo-magazynowy, który możemy rozbudowywać o kolejne moduły, takie jak: księgowość, kadry i płace, serwis oraz wiele innych. Na drugim końcu mamy moduł e-sklepu, który w pełni integruje się z programem sprzedażowo-magazynowym. Po konfiguracji e-sklepu z Optimą, zaznaczamy jedynie na karcie produktu, czy ma on się pojawić w e-sklepie i tyle. System automatycznie przesyła informacje o producencie, opisie, cenie, dostępności oraz atrybutach danego produktu i umieszcza je na stronie naszego e-sklepu. Oczywiście, w pełni automatyczna jest kontrola stanów, jeżeli coś sprzedamy w naszym sklepie stacjonarnym, system automatycznie może blokować sprzedaż danego produktu w e-sklepie i odwrotnie.

Automatyzacja wystawiania produktów to jednak nie wszystko, równie efektywnie działa realizacja samego zamówienia. Po złożeniu zamówienia przez klienta, jest ono automatycznie przesyłane do Optimy, jako rezerwacja odbiorcy, którą możemy jednym kliknięciem przekształcić do paragonu lub faktury. Po przekształceniu do odpowiedniego dokumentu możemy wygenerować nadanie paczki. System posiada pełną integrację z DPD, DHL, Pocztą Polską (w tym odbiór w punkcie), InPost oraz Sendit. Wystarczy, że mamy podpisaną umowę z którymś z powyższych przewoźników, aby skonfigurować jego integrację z programem. Po wykonaniu kilku podstawowych kroków wysyłanie przesyłki jest tak proste, że łatwiej być już nie może. Po zaznaczeniu paragonu/faktury z zamówieniem klienta klikamy tylko na „Nadanie paczki” wybierając przy tym odpowiedniego przewoźnika. Generuje nam się formularz z wypełnionymi wszystkimi danymi, dodatkowo jeżeli klient wybierze płatność przy odbiorze, system automatycznie zaznacza opcję pobrania. Teraz klikamy tylko generację listu przewozowego, drukujemy etykietę i już wszystko jest gotowe do wysyłki. Cała operacja od przyjęcia rezerwacji odbiorcy do generacji listu przewozowego trwa około minuty.

Co ważne, wykonywanie kolejnych kroków powoduje automatyczne powiadomienie mailowe/sms’owe klienta o zmianie statusu jego zamówienia.

Jednak to nie wszystkie zalety, e-sklep Comarch umożliwia również pełną integrację z innymi serwisami takimi jak allegro, eBay czy ceneo. Wystawiając nasz produkt w e-sklepie potrzebujemy dodatkowych kliku sekund, żeby został on wystawiony również na przykład na allegro. Podstawową zaletą jest oczywiście oszczędność czasu, ale przede wszystkim możliwość włączenia pełnej kontroli stanów na wszystkich naszych platformach sprzedażowych. Sprzedanie danego towaru na jednej platformie, automatycznie zmniejsza dostępną liczbę sztuk na pozostałych lub zakończenie aukcji/sprzedaży w przypadku wyprzedania danego towaru. Nie musimy już myśleć i obawiać się, że zapomnieliśmy zdjąć sprzedany towar lub wystawić go ponownie po otrzymaniu nowej dostawy – to wszystko odbywa się automatycznie.

Do post’a dołączamy klika poglądowych zdjęć.
Jeżeli są Państwo zainteresowani tego typu rozwiązaniem zachęcamy do kontaktu!